Yazar |
Mesaj |
-
ilgazlim18
Bedava-Sitem Bağımlısı
|
30.06.2008, 17:12 (UTC) Mesaj konusu: Çıldırtan Müşteri |
|
|
Çıldırtan Müşteri
Tüketici hakları konusunda Müşteri her zaman haklı mı? sorusunu irdelerken çeşitli ülkelerdeki mahkemelik olayları araştırmışlar ve bulunan belgelerden birisi. Olay gerçek... WordPerfect (Bilmeyenler için yazıyorum, bilgisayarı -elektrikli- daktilo gibi yapan bir programın yapımcısı)... Bu şirketin müşteriye yardım hattında banda alınmış bir telefon konuşmasını okuyacaksınız: Bu konuşma sonrası WordPerfect görevlisi işinden kovuluyor. Kovulan görevli WordPerfecti kendisini "Gerekçesiz" işten çıkardığı için mahkemeye veriyor. İste bu konuşmanın deşifresi. -WordPerfect yardım hattı,
-buyurun, nasıl yardımcı olabilirim.
-WordPerfect`te bir sorun oldu.
-Nasıl bir sorun?
-Yazı yazıyordum, birden bütün kelimeler gitti.
-Gitti mi?
-Yok oldu!
-Ekranda şu anda ne görüyorsunuz?
-Hiç bir şey.
-Hiç bir şey mi?
-Yazdığım hiç bir şey ekrana çıkmıyor.
-Hala WordPerfect programında mısınız yoksa programdan çıktınız mı?
-Bunu nereden bileyim.
-Ekranda bir "C" harfi görüyor musunuz?
-Bir "hece" mi..
-Boş verin. Ekranda yanıp sönen bir çizgi var mı?
-Söyledim ya hiç bir şey yazmıyor.
-Monitör üstünde yanan bir lamba var mı?
-Monitör ne?
-Ekranı olan yer, televizyon gibi.. Çalıştığını gösteren küçük bir lamba var mı?
-Bilmiyorum.
-Monitörün arkasına bakın, oraya bir elektrik kablosu giriyor olması lazım. Görebiliyor musunuz?
-Evet.
-Harika, o kabloyu takip edin duvarda elektriğe bağlı mı bana söyleyin.
-Bağlı.
-Harika. Monitörün arkasına bakınca bağlı olan tek kablo mu gördünüz, yoksa iki tane mi?
-Görmedim.
-Tekrar bakar mısınız, ikinci bir kablonun da bağlı olması lazım.
-Evet buldum.
-Tamam, şimdi onu takip edin bilgisayara bağlı mı diye bakın.
-Kabloya ulaşamıyorum.
-Ulaşmayın, bağlı mı diye bakabilir misiniz?
-Olmuyor.
-Bir şeyden destek alıp eğilip bilgisayarın arkasına baksanız...
-Eğilmek dert değil, karanlık olduğu için bakamıyorum.
-Karanlık?
-Ofisin ışıkları kapalı, pencereden gelen ışık yetmiyor.
-Ofisin ışıklarını yakın.
-Yanmaz.
-Neden?
-Elektrikler kesik.
-Elektrikler mi kesik. Tanrım..! (kısa bir sessizlik) Bilgisayarın kutusu, kitapları her şeyi duruyor mu?
-Evet dolapta.
-Şimdi bilgisayarı sökün, aynen aldığınızdaki gibi paketleyin ve aldığınız dükkana iade edin.
-Durum bu kadar kötü mü?
-Korkarım öyle!
-Peki tamam. Onlara ne diyeceğim?
-"Ben bilgisayar kullanamayacak kadar aptalım" diyeceksiniz. işte böyle, kolay gelsin....."
En son ilgazlim18 tarafından 01.07.2008 16:54:38 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
|
|
↑
|
|
|
-
kaanx
Bedava-Sitem Bağımlısı
|
01.07.2008, 10:11 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
süper yorum ______________ |
|
↑
|
|
|
-
marasultraslan
Uzman Üye
Konum: Ҳ●K.Maraş●Ҳ
|
01.07.2008, 15:09 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
hehe |
|
↑
|
|
|
-
senininternetin
Uzman Üye
|
01.07.2008, 17:01 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
|
|
↑
|
|
|
-
ilgazlim18
Bedava-Sitem Bağımlısı
|
01.07.2008, 17:57 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
bu müşteri hizmetlerine allah sabır versin,işleri gercekten zor.... |
|
↑
|
|
|
-
the-anil
Bedava-Sitem Bağımlısı
Konum: NO question NO answer (Türkçe anlamıyosunuz)
|
01.07.2008, 19:03 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Recep İvedik'te yol yardımını arıyodu süperdi oda
buda süper ______________
Tasarımım hakkında yorum için http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=102163
En son the-anil tarafından 01.07.2008 19:03:51 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
|
|
↑
|
|
|
-
htmlmekani
Uzman Üye
|
02.07.2008, 12:27 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Recep ivedik gibiler müşteri hizmet v.s arar yazık yaww müşteri hizmetlerine anında istifa sebebi bu adamlar ______________ |
|
↑
|
|
|
|