Öncelikle denenmemiş,hiç bir bilgiyi bu konuya yazmayın.
http://www-ankara-oyun-havalari-sincan-oyun-havalari.tr.gg/
Benim denedigim;mega taglerın arama sonuçlarına bir faydası olmadıgı;yalnızca sitenin görünür kısmında,site sahibinin misafiri içeriye çekmek için,kullandığı güzel sözlerdir.Mesela EN GÜZEL OYUN HAVALARI BU SİTEDE
AYRICA;aşşagıdaki formüller hakkında kesin denenmiş,kayıt yerlerini link ekliyerek,lütfen bu konuya yazmalarını rica ediyorum.
alıntı;
http://tr.wikipedia.org/wiki/SEO
Metodlar [değiştir]Optimizasyon sürecine ilişkin aşamaların bazıları şunlar olabilir:
W3C geçerlemesi
LSI tekniği ile eşdeğer içerikli kelimelerin içeriğe yansıtılması
Sayfalara uygun başlıklar seçilmesi(Title)
robots.txt dosyasının kullanımı
Meta etiketlerin kullanımı
İçeriğin özgün olması ( başka sitelerden kopyalanmamış olması)
Site-içi dolaşımının düzenlenmesi
Sitenin içeriği ile alakalı başka sitelerden bağlantı toplanması
Sitenin seçilen anahtar kelimelerinin site içeriğindeki yoğunluğunun belirlenmesi
Arama motororu örümceklerinin siteyi daha hızlı taraması için site haritası oluşturmak
İlgili anahtar kelimeleri kalın veya italik gibi özellikler kullanarak önplana çıkarmak
Tablo düzeni ile tasarlanmamış,CSS tabanlı sitelerin oluşturulması
Alan Adı Seçimi [değiştir]Arama motoru optimizasyonu çalışmanızda domaininiz oldukça büyük etkisi vardır.Bu faktörler:
Alan adının uzun süreden beri kaydedilmiş olması
Alan adının bitiş süresinin en az 3 sene uzaklıkta olması
Alan adının ilgili anahtar kelimeleri içermesi
Alan adının üçten fazla ayıraç ( - ) içermemesi gerekir. Bu tip durumları Google ve benzeri arama motorları spam (zararlı) olarak imleyebilirler.
Terimler [değiştir]SEO : Arama Motoru Optimizasyonu
Onpage: Sitenin ilk sayfası üzerinde yapılan anahtar kelime odaklı iyileştirmeler için kullanılır.
Pagerank (PR) : Googleın sayfalara verdiği sayısal değer. / Yeşil çubuktaki sayı.
Pagerank Güncellemesi: Googleın sayfa değerlerini yaklaşık 3 ayda bir yenilemesi / Yeşil çubuktaki sayının belirli aralıklarla güncellenmesi.
Backlink: Başka sitelerden, size verilen bağlantı, köprü, link. / Pagerankın temel taşı.
Trustrank: Sitenin arama motorları üzerindeki güvenilirliğine verilen puan.
Outlink: Sizin başka sayfalara verdiğiniz bağlantı, köprü, link.
Link Değişimi: Karşılıklı link alışverişi / linkleme.
Google Dance: Google mühendislerinin yaptığı algoritmalar üzerindeki güncellemelerden dolayı meydana gelen sıralamalarda meydana dalgalanmalara denir.
Metatag: Web sayfasını googlea tanıtırken kullanılan kodlar.
Sandbox: Google, optimizasyon uygulamalarında illegal yolları seçenleri cezalandırır. Bu sandboxtur.
Filtre: Google'ın sandbox yada ban cezalarından önce verdiği ufak sıralama kayıplarının oluştuğu ceza türüne filtre denir.
SEF: Açılımı search engine friendly şeklindedir. Sayfa linkini anahtar kelimelerden oluşturmayı amaçlar.
Panda: Google, bu uygulaması ile internet sitelerini belirli kriterlere göre sınıflandırır. Bu sınıflandırma neticesinde çıkan sonuçlara göre de sitelere arama sonuçlarında yer verir.
Search Engine Hidden: Bu terim gizli arama motoru optimizasyon manasına geliyor.
Adsense: Googleın webmasterlara sunduğu bir reklam sistemidir. Sayfa içeriğine göre reklam konulur, tıklanma oranı arttığı için tercih edilir.
Adwords: Google Adsensein reklam verenlere yönelik bölümüdür. Ücret karşılığı reklamınızı adsense kullanıcısı sitelerinde yayımlatabilirsiniz.
Spam: Google aramalarında yükselmek için anahtar kelimenin çok fazla kullanılması.
Link Tarlası: Link değişimlerinin abartılması sonucu yüzlerce linkin yer aldığı sayfa / site.
Fake PR: Pagerank değerinin sahte olması. Örneğin gerçek pagerank değeri 2 olan bir sitenin, pagerank değeri 6 olan sitenin pagerank değerini kendine kopyalaması.
SMO: Sosyal Medya Optimizasyonu