Yazar |
Mesaj |
-
sanal-reklam
Uzman Üye
|
08.11.2008, 15:30 (UTC) Mesaj konusu: Sanal-reklam.tr.gg İle Web İçerik Paylaşımı |
|
|
Sanal-reklam.tr.gg ile bu konumuzda web sitelerinize eklemeniz ve eklemenizi tavsiye ettiğimiz içerikleri yayınlayacağız.Burada yayınladığımız içerikleri dikkatli takip edin çok iyi içerikli bir web siteye sahip olun. ______________ Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. |
|
↑
|
|
|
-
sanal-reklam
Uzman Üye
|
08.11.2008, 15:38 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
İlk içeriğimiz pagerank.Yüzlerce webmaster sitesinin mutlaka sitesinde bulunması gereken önemli bir kodu.İşte pagerank hakkında detaylı bilgi ve açıklamalar.
Page Rank Nedir?
Pagerank metodu Google tarafından, sitelerin birbirleriyle orantılı olarak önemlerini yani kısaca popüleritelerini tespit etmek için bulundu. Bu metod oluşturulurken siteler arasındaki linkler baz alınarak internetteki topoloji örneklendi.
Page Rank'in ana fikri şöyledir: Eğer bir A sitesi B sitesinin linkini yayınlamışsa bunun nedeni B sayfasının A sayfası ziyaretçileri tarafından dolaşılabilecek olarak düşünülmüş olmasıdır. Bu yapıya göre A sayfası B sayfasının pagerankini yükseltmiş olacaktır.
Ancak Pagerank kavramı sadece bunlarla sınırlı değildir. Aşağıda belirttiğim iki fikir de önemli başrol oynar.
A sayfası ne kadar yüksek pageranke sahipse B sayfasının pagerank değeri de buna orantılı olarak artacaktır.
A sayfasında ne kadar az dışarı link varsa, B sayfasının pagerank değeri o kadar yüksek olacaktır. Bu mantığa göre A sayfası sadece B sayfasını link verilecek değerde görmüşse, B sayfasının pageranki çok daha fazla artacaktır.
Mantığı açıkladıktan sonra, bu sistemi gelin formülize edelim. Başlamadan önce açıklayalım, bu formülü Google'ın iki kurucusundan aldık. Formül şu ana kadar değişilik geçirmiştir ancak temel mantığı halen aynıdır.
A 1, A 2 , ..., An B sayfasına link veren sayfalar olsun. PR(Ak)'yı da A k sayfasının pageranki olarak kabul edelim. N(Ak) ise Ak sayfasının dış sayfalara verdiği link sayısı olsun. d ise 0 ile 1 arasında değişen ve genellikle 0.85 olan bir katsayı olsun.
Bu durumda PageRank'in matematiksel değeri şöyle olacaktır:
PR(B) = (1-d) + d x ( PR(A1) / N(A1) + ... + PR(An) / N(An) )
Belki bu formülün hem basit hem de karmaşık olduğunu düşünebilirsiniz. Basit çünkü sadece birkaç koşula bağlı, karmaşık çünkü hesaplamak için daha önceden başka bir sitenin pagerankini hesaplamanız gerekir.
Aslında bu çok basittir, tüm pagerankleri belli bir değere sabitlerseniz olur biter. Eğer her sayfaya aynı değeri verirseniz; bu değeri kaç alırsanız alın sonuç değişmeyecektir.
Formülü tekrarlamaya başladığınızda sonuç bir önceki hesaplamaya bağlı olarak tekrar hesaplanacaktır. İşlem ilerledikçe pagerank değerleri yerine oturmaya başlayacak, ve bir hesaplamadan diğerine kadar hiçbir değişiklik olmayacaktır.
Rastgele Yürüme Modeli
PageRank değerinin hesaplanmasında formül dışında bir başka model daha vardır. Bu model de internetde dolaşan birinin simüle edilmesiyle, rastgele linkler arasında dolaşılmasıdır.
Bir düşünün, birisi bir sayfada dolaşırken bir link dikkatini çeker ve ona tıklayarak o sayfada dolaşmaya başlar. Böylece giderek birçok sayfa dolaşılır .
Page Rank değeri bir ziyaretçinin sayfada harcadığı süreye de bağlı olabilir.
Eğer gidilen bir sayfada geriye dönüş için de link bulunuyorsa olasılık daha da artacaktır. Bu da formülün ikinci terimine denk gelmektedir.
İlk terim ise sayfadan çıkılmadan içeri de ne kadar dolaşılabileceği olasılığını modeller. Formülde ifade ettiğmiz d sembolü aslında budur.
PageRank Hesaplanması
PageRank'in matematiksel formülünü elde ettikten sonra, bunları hesaplamak için şu değişkenlere ihtiyacımız vardır:
B sayfasının PageRank'i üç faktöre bağlıdır:
B sayfasına link veren Ak sayfa sayısı;
Her bir Ak sayfasının PageRank değeri;
Ak sayfasındaki dış sayfalara verilen link sayısı;
Öyleyse B sayfasının pagerank değeri şunlarla alakalı değildir:
B sayfasına gelen ziyaretçi sayısı
Ak sayfasındaki B linkine tıklanma sayısı
B sayfasının Google'daki tıklanma sayısı
PageRank Değerini Arttırmak
PageRank değerinizi arttırmanın yolu sitenize pekçok site tarafından link verilmesiyle olur.
Başka Sitelere Link Verdirmek
Bu konuda aşağıdaki önerilere uymak doğru olacaktır.
Sitenize çok çok fazla siteye link verdirmek
Yüksek PageRank elde etmiş sitelere link verdirmek ( Bunu yaparken dikkatli olun, çünkü illegal içerik sağlayan bir sayfadan PageRank değerini çok düşürebilmektedir.)
PageRank değeri az olan sayfalara link veriyorsanız, içinde az link olanları tercih etmek
Google tarafından iyi arşivlenmesine rağmen pageranki sıfır olan sayfalara link vermemek, çünkü bu size hiçbirşey kazandırmayacaktır. Çünkü böyle sayfalar META'larında ya da robot.txt dosyalarında belirtmezlerse google arşivleme yapamamaktadır.
PageRanki 6 olupta birçok link veren bir sitenin etkisi PageRank'i 4 ama çok az link veren bir siteye oranla düşük olacaktır.
DMOZ ve Yahoo buna çok iyi iki örnektir. Bunlarla ilgili bilgileri de sizlere vereceğiz.
İç Linklerin Önemi
Dış sitelerden link almak güzel ancak kontrolü zor bir olaydır. Diğer taraftan kendi sayfalarınız arasındaki linkler de sayfaların önemini etkilemektedir.
Yani, sayfalarınız pagerankinin yükselmesi büyük oranda sizin de elinizdedir. Başta anlattığımız matematiksel formülden de anımsayacağınız gibi bir sayfa link verdiği sayfaya kendi puanlarını transfer edebilmekteydi.
Gelin şimdi bir sayfanın başka bir sayfa ile link değişimiyle nasıl PageRanklerini yükselttiğini görelim. Alt sayfalarınızın ana sayfanızın PageRank'inden nasibini almasını istiyorsanız, bu sayfalara ana sayfanızda link vermeniz gerekmektedir. Eğer gereğinden fazla link verirseniz de bu seferde etki eden PageRank değeri düşecektir.
Eğer sitenizi optimize etmek isterseniz, öncelikle pagerank değeri yüksek sitelere verdiğiniz linkleri kaldırmakla işe başlamanız gerekmektedir. Çünkü zar zor kazandığınız pagerank değerleri bu sitelere harcanmaktadır. Bu yüzden ana sayfanıza, dış linkler için links.html gibi ayrı bir sayfaya link verip, buradan o sitelere link vermek daha akıllıcadır.
Ayrıca sitenizi sadece belirli sayfaların pageranki yüksek olacak şekilde de dizayn edebilirsiniz. Örneğin bu iş için en güzel örnek sol üst köşeye koyduğunuz site logonuza ana sayfanın linkini vermektir.______________ Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. |
|
↑
|
|
|
-
sanal-reklam
Uzman Üye
|
08.11.2008, 15:40 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
İkinci içeriğimiz alexa rank her ne kadar çoğumuz bilsede bilmeyenler için alexa rank hakkında işte kısa bir açaıklama
Alexa Nedir?
Alexa Rank, Alexa Toolbar kullanıcılarının ziyaret ettiği websitelerinin trafiğini ölçen ve bu trafiğe göre bir sınıflandırma yapan bir puanlama şemasını kullanır.
Alexa Rank Değeri Neden Yükseltilmeli?
Webmasterlar (webmasters), reklam verenler (advertisers) ve reklam yayıncıları (ad networks); websitenizin ya da blogunuzun alexa rank değerini baz alarak sitenizi değerlendirir. Yüksek popülerliğe sahip bir websiteniz varsa hem daha çok ziyaret edilirsiniz, hem de yayınladığınız reklamlardan daha yüksek kazanç sağlarsınız.______________ Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. |
|
↑
|
|
|
-
sanal-reklam
Uzman Üye
|
08.11.2008, 15:48 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
3. içeriğimiz css de önemli kodlar bir çok web site versede biz bu paylaşımı bir kez daha yapmak istedik.Css tasarım kullanan sitelerin ekstrem olarak kullanabilecekleri kodlar.
(Tr.gg) Menü Gizleme Kodu
Kod: <style type="text/css">
<!--
td.nav {visibility:hidden;}
--> </style>
Arkaplan Yapma Kodu
Kod: <style type="text/css">
<!--
body{background-image:url(Resmin Adresi);background-attachment: fixed}
-->
</style>
Kaydırma Çubuğu Kodu
Kod: <div style="overflow: auto; width: 300px; height: 200px">yazı buraya</div>
Köprü(Link) Eklediğiniz Yazı Altlarının Çizilmemesi Kodu
Kod: <style>
<!--
A{text-decoration:none}
-->
</style>
(Tr.gg) Ziyaretçi Defteri vb. Ekstralarda Yazı Boyut ve Rengini Ayarlama Kodu
Kod: <font color="#ffffff"><font face="Comic Sans MS" size=2>
(Tr.gg) Başlık Yazısının Görünürlülüğünü Kaybettirme
Css design kullananlar için > kodu css kodu bölümüne ekleyin.
Kod: div.header{display: none;}
İceblue tasarımı kullananlar için > kodu tasarım ayarlarındaki tasarımın üstü bölümüne ekleyin.
Kod: <style type="text/css">
<!--
headline{visibility:hidden;}
-->
</style>
Red tasarımını kullananlar için > kodu tasarım ayarlarındaki tasarımın üstü bölümüne ekleyin.
Kod: <style type="text/css">
a.rednav{visibility:hidden;}
</style> ______________ Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. |
|
↑
|
|
|
-
trggcity
Aktif Üye
|
18.11.2008, 17:22 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
flood yapmayınız hocam tek baslık altında toplarsanız daha faydalı olur ! paylastınız için tskler |
|
↑
|
|
|
-
devkodservisi
Uzman Üye
Konum: [..:: İstanbul ::..] l Lütfen Sorularınızı Forumda Sorun !
|
18.11.2008, 17:53 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Herkese Flood yapmayın demeyin düzgün konusun ______________ |
|
↑
|
|
|
-
sanal-reklam
Uzman Üye
|
18.11.2008, 18:11 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
devkodservisi yazmış: Herkese Flood yapmayın demeyin düzgün konusun
bak arkadaşım burada içerik paylaşımı yapoacağız LÜTFEN tartışma yaratma kimse birbirime laf atmasın tamam mı beğenmeyen bakmasın gitsin beğenen teşekkür etsin tamam diyelim ______________ Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. |
|
↑
|
|
|
-
kod-htmlcu
Acemi Üye
Konum: İstanbul
|
06.12.2008, 19:17 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
paylasım için saol |
|
↑
|
|
|
-
sanal-reklam
Uzman Üye
|
07.12.2008, 10:03 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
kod-htmlcu yazmış: paylasım için saol
paylaşımlkarımıza yapmış olduğunuz yorumlar için teşekkür edrim.Yakında devam edecek hemde süper konularla bayramdan sonra yine buradayız. ______________ Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. |
|
↑
|
|
|
-
sanal-reklam
Uzman Üye
|
08.12.2008, 14:45 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Artık içerik paylaşımlarımıza davem edebiliriz.Tabi uzun süreden beri malesef paylaşım yapamıyoruz.Bizi mağzur görün.İşte yepyeni içerik paylaşımlarımız.
SEO (Search Engine Optimization) Nedir ?
SEO Ingilizce karşılığı olan Search Engine Optimization veya Search Engine Optimizer kelimesinin karşılığıdır. Türkçe olarak Arama Motoru Optimizasyonu anlamına gelir. Site yada sayfanız için yaptığınız her türlü optimizasyon işlemin genel adıda denilebilir.
Site veya sayfalarınızın Arama Motorları tarafından daha kolay bulunup indekslenmesı ve Arama Sonuç Sayfalarında (SERP) üst sıralarda çıkmasını sağlamak amacıyla site veya sayfalarınıza uygulanan işlemlerdir.Sitenizin içeriği ne kadar iyi olursa olsun, insanlara bunu tanıtamadıktan sonra yapılan tüm emekler, boşa gitmektedir. Sitenizi insanlara tanıtmanın en kolay yolu arama motorlarıdır.Arama motorlarındada hak ettiğiniz doğru yeri alabilmek için,
Search Engine Optimization kurallarını bilmek ve sitemize uygulamak gerekmektedir.
Her Arama motoru kendi sıralama algoritmasını geliştirmekte ve bunu bir sır gibi saklamaktadır.Özellikle Google insanların arama algoritmasını çözmesini istemediginden dolayı belli aralıklarla algoritmasını degiştirmekte ve bilinen tüm teorileri çürütmektedir.
Google webmasterlara yapması gerekenleri ve yapmaması gereken optimizasyonlarını Webmaster Guidelines sayfasında belirtmektedir.
Arama motorularında sıralamayı belirleyen 2 temel faktör vardır.Bunlar;
1- On Page Faktörler : Sayfa üzerinde (Sayfada) yapılacak optimizasyon işlemi ile bizim elimizde olan faktör.
2- Off Page Faktör : Bu da sayfa harici, bizim elimizde olmayan etken. Bu da sayfaya başka sitelerden verilen linklere bağlı etken. Pagerank faktörü dedigimiz etkendir.
On Page Faktörlerin en temeli olan meta tagları inceleyelim:
<title>SEO (Search Engine Optimization) Nedir ? </title>
Açıklaması: title : Sayfanın ana konusu yada temel açıklaması. Arama motorları için en önemli meta <title> etiketidir. 80 karekteri geçmemesi gerekmektedir.80 karekterden sonrası ignore edilir.
<meta name="description" content="meta degiskenleri">
Açıklaması: description : Sayfanın tanımı .200 karekteri geçmemesi gerekmetedir.
<meta name="keywords" content="seo optimization, seo tool, search engine optimization, meta tag optimization services">
keywords : Arama motorları için sayfa içeriğini tanımlayacak sözcükler.Kelimeler arasında mutlaka virgül olması gerekmekte ve 20 kelimeyi geçmemesi gerekmektedir.Çok fazla kelime eklerseniz sitenizi spam yapıyor diye arama motorları aşağı sıralara çeker.
Aynı kelimeyi defalarca tekrar etmekte spam sayılmaktadır.
"program program program " gibi yazmak yerine "program, programlar, program download, pırogram, pırogıram, pirogram" şeklinde yazım yanlışlarını yapacak kişileride düşünüp , bu kişilerinde sitenizi bulmasını sağlayıcı kelimeleri yazmak fayda getirmektedir. insanların %15 kadarlık bir kısmı yazım yanlışı yapıp arama yaptığı, arama motorları tarafından açıklanmıştır. Diyelimki online şemsiye satışı yapan bir sitesiniz.Keyword kısmına şemsiye ile ilişkili kelimelerin yanına mutlaka "şemşiye" kelimesinide eklemek gerekmektedir. Her 100 kişiden 15 kişisi şemşiye yazacaktır. Bu kişileride elinizden kaçırmamak için yada rakip sitelere kaptırmamak için mutlaka yazılmalıdır.
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1254">
Açıklaması: charset=windows-1254 : tarayıcı Windows'ta Türkçe karakter seti kullanır.
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-9">
Açıklaması: charset=iso-8859-9 : tarayıcı Windows dışı uygulamalarda Türkçe karakter seti kullanır.
<meta http-equiv="refresh" content="10; URL=dosya.html">
Açıklaması: ismi belirtilen dosya 10 saniye sonra otomatik olarak yüklensin
<meta name="abstract" content="SEO (Search Engine Optimization) Nedir">
Açıklaması: abstract : Arama motorları için sayfa içeriğini tanıtan tek bir cümle (description yerine tercih ediliyor)
<meta name="author" content="Mert öğüt ">
author : sayfayı hazırlayan kişi yada kurum
<meta name="classification" content="Internet Marketing">
classification : Sayfanın kategorisi en fazla 2 kelime içermesi önerilir.(Politics, Finance, Business, web hosting gibi)
<meta name="copyright" content= "28 şubat 2005 Gitme.net ">
copyright : programın yayın hakkının sahibi
<meta name="distribution" content="Global / Local">
distribution : Sayfa içeriği kime hitap ediyor (Yerel, Genel)
<meta name="content-language" content="tr">
language : Sayfada kullanılan dil
<meta name="rating" content="General / Mature / Adult">
rating : Sayfa içeriği kime yönelik.Eger herkese yönelikse "All" yapılmalıdır.
<meta name="resource-type" content="document">
resource-type : Sayfa içeriğinin tipi (doküman)
<meta name="robots" content="index, follow">
robots : Robotun nasıl çalışacağını belirtir
index / noindex : sayfayı arşive alır / almaz
follow / nofollow : sayfaya bağlı diğer sayfaları da tarayıp endeksler / endekslemez
imageindex / noimageindex : resimleri endeksle / endeksleme
imageclick / noimageclick : resim linklerinin endeksle / endeksleme
archive / noarchive : sayfayı arşivine al / alma (Google için özel)
all : sayfanın her şeyi arşive alınır
<meta name="revisit-after" content="7 days">
revisit-after : Robot sayfayı 7 gün sonra tekrar ziyaret eder.
<meta http-equiv="cache-control" content="no-cache">
cache-control: sayfa arama motoru tarafından arşivlenmez.
<meta http-equiv="expires" content="14 feb 2006">
<meta http-equiv="expires" content="0">
duyurduğunuz aktivitenin tarihini belirtir. Tarihe yaklaştıkça arama motorları sayfanızı daha üst sıralarda listeler.
Tarih geçtiğinde artık bu sayfa listelenmez.Sitenizin özel birgün için bölümü varsa örnegin 14 şubat bu kodu kullanmanız fayda sağlar
<meta http-equiv="pragma" content="no-cache">
sayfa cache'e atılmaz, her tazelendiğinde kaynağından yeniden okunur.
<meta http-equiv="reply-to" content="kal( at )gitme.net">
sayfayla ilgili e-postaların gönderileceği adresi belirtir.
<meta http-equiv="window-target" content="_top">
sayfanın bir frame içinde açılmasını engeller.
Örümcekler ,sitenizi gezerken sayfa kodlarını yukardan başlayarak aşağıya doğru satır satır okuyup işlerler. Örümcekler özellikle kaynak kodunun üst kısmında bulunan satırları daha çok dikkate alırlar.
Gerçek hayatta ki bir komposizyonu düşünürseniz ,komposizyonda asıl anlatılmak istenen konu giriş bölümündedir. gelişme ve sonuç bölümleri asıl konuyu destekleyici ve daha az öneme sahip bölümlerdir.
Arama motoru programlayıcılarıda bunu düşünüp, şu mantığı geliştirmişlerdir. Bir sayfanın asıl içeriği yada anlatılmak istenen bölümü üst bölümleridir.Bu sebeble bir sayfada yukarıdan aşağı gittikçe ve soldan sağa dogru gittikçe içeriğe verilen önemin azaldığını varsaymaktadırlar. Eger sitenizin en önemli olan bölümü olan üst taraflarına gereksiz meta tag doldurursanız sitenizin asıl
vurgulamak istediğiniz bölümlerine verdiginiz önemi azaltmış olursunuz.
Google gibi büyük arama motorları zaten pek fazla önemsememektedir (bu da yine bir teori ) kesin bilinmiyor ama bir sayfa için en iyi
Meta tag SEO Optimization için;
title
description
keyword
charset=iso-8859-9
yeterli meta taglardır.Siz aksini belirtmedikçe zaten sitenideki linkleri index, follow yapmaktadırlar. Sitenizin belli bir pr degeri yoksa yada çok sık güncellenmiyorsa, siz istediginiz kadar "revisit-after=1 days" yapın arama motorları gelmiyor. ______________ Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. |
|
↑
|
|
|
-
sanal-reklam
Uzman Üye
|
08.12.2008, 14:47 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Reklam sitelerinin yaralarını araştıran ekibimizin ilk incelemeleri bunlar.Bu konuları sitenbizde ekstra bir bölüm olarak yayınlayabilirsiniz.
1 - Google Adsense
Google altyapısıyla kurulan reklam firması sayesinde web sitelerinizden rahatlıkla para kazanbilirsiniz.Tıklama başına en iyi gelir veren reklam firması olması da cazip seçeneklerinden birisi.Ancak google gibi büyük bir firmanın reklamlarını yayınlamak o kadar da kolay değil.Çünkü google reklamlarını alabilmek için başvuru yapıyorsunuz.Başvurunuz en ince ayrıntısına kadar web sitenizle birlikte inceleniyor.Çok az sayıda sitelere reklam veren google bu yönüyle kalitesini de ortaya koyuyor.Google reklamlarınıza başvurduktan sonra başvurunuz onaylanırsa hesabınızda biriken paranız 100 dolar olduğunda sizlere ödemeler yapılıyor.Google reklamlarına başvuru yapabilmek için gmail hesabınızın da bulunması gerekiyor.
2 - ReklamStore
Reklamstore Ozn medya internet grubu altyapısıyla kurulmuş olup internet ortamında ki web sitelerin en çok tercih ettikleri reklam firmalarının başında gelmektedir.Tıklama başına 0.02 ytl veren firma ise ödemelerinizi hesabınızda biriken paranın 30 ytl ye ulaştığı zaman yapıyor.Başvurunuzdan sonra üyeliğiniz 24 saat içerisinde onaylayan reklam firması bu özelliğiyle de takdir ve beğeni topluyor.
3 - Adtech
Türk internet reklamcılığında adından sıkça söz ettiren bir reklam firması olan adtech milyonlarca üyesiyle de kalitesini ortaya koyuyor.Başvurunuzu anında onaylayan adtech reklamları ile tıklama başına 0.03 ytl kazanıyorsunuz.Sisteme üye olduktan sonra hesabınızda biriken para bir ay sonunda ne kadar birikmişse o ay biriken paranızı hemen alıyorsunuz.Fiyatlandırma bakımından en çok tercih edilen reklam firması diyebildiğimiz adtech müşteri hizmetleriyle de ağır basıyor.
4 - Sitegoster
Tk Designer Bilişim Hizmetleri altyapısıyla kurulmuş olan sitegoster iş ortaklığı reklam servisi tıklama başına google adsenseden sonra en çok para veren reklam servisi olarak dikkat çekiyor.Tıklama başına 0.04 ytl veren servis sayesinde hesabınızda biriken para 35 ytl olunca paranızı alabiliyorsunuz.Kesinlikle güvenilir bir firma olan sitegoster iş ortaklığı servisi gerek güvenirliği gerekse müşteri hizmetleriyle ağır basıyor.
5 - Hepsiburada
Doğan medya grup altyapısıyla kurulmuş olan hepsiburada.com alışveriş sitesi artık web sitelere reklam vererek ürünlerini tanıtıma sunuyor.Hepsiburada yepyeni geliştirdiği sistem ile web sitelere çok kolay ve basit adımlar ile para kazandırıyor.Tıklama başına 0.04 ytl veren servise başvurunuz anında onaylanıyor.Hesabınızda biriken miktarın 30 ytl olması durumunda hesabınızda ki parayı alabiliyorsunuz.Büyük bir firma altyapısıyla kurulan servis hemen hemen yeni olmasına rağmen şuan da çok tutulmuş durumda.Kesinlikle en garanti ve güvenilir servislerden biri olan hepsiburada geniş üye yelpazesi ile de ön plana çıkıyor.______________ Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. |
|
↑
|
|
|
-
sanal-reklam
Uzman Üye
|
08.12.2008, 14:48 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Lütfen tekrara ve ısrar ile tekrar tekrar söylüyoruz.Bu içerik paylaşımlarımız sizler için ekleniyor.Bu içerikleri sitenie ekliyebişlirsiniz.Ancak LÜTFEN kaynak gösterin Emeğe Saygı !.. ______________ Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. |
|
↑
|
|
|
-
sanal-reklam
Uzman Üye
|
08.12.2008, 14:49 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
Css Nedir?
Cascading Style Sheets (Türkçede Stil şablonları) yani bilinen kısa adıyla CSS, HTML'e ek olarak metin ve format biçimlendirme alanında fazladan olanaklar sunan bir web teknolojisidir.
İnternet sayfaları için genelgeçer şablonlar hazırlama olanağı verdiği gibi, bağımsız olarakharflerin stilini; yani renk, yazı tipi, büyüklük gibi özelliklerini değiştirmek için de kullanılabilir. Bu tekniğin en önemli özelliği kullanımındaki esnekliktir.Bir web sayfası içerisinde birbiriyle uyumlu birkaç renk ve birkaç yazı tip kullanılır ve bunları her sayfada ayrı ayrı tekrar belirtmek yerine CSS yardımıyla bir sefer tanımlayıp bütün web sayfalarında ortak olarak kullanılabilir. Bu şekilde, sayfaların hafızadaki boyutu epey küçüldüğü gibi, güncelleme yapmak da kolaylaşır
CSS kodları; HTML kodlarının içine yazılabildiği gibi harici bir CSS dosyası oluşturularak da işlem yaptırılabilir.Türüne göre veya bölümlerinde yer alabilirler.
CSS kodlarının, HTML dosyasına eklenmesi temelde 3 farklı şekilde yapılabilir.______________ Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. |
|
↑
|
|
|
-
webmasterbilgi
Bedava-Sitem Bağımlısı
|
|
↑
|
|
|
-
sanal-reklam
Uzman Üye
|
22.12.2008, 15:59 (UTC) Mesaj konusu: |
|
|
arkadaşım bilgilerini burada payşlaşsana ne gereksiz mesajlar atıyorsun yaw burası reklam alanı mı burada reklam yapılmaz paylaşacağın bilgi varsa paylaş. ______________ Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. |
|
↑
|
|
|
|